Tło strony - Damian Węglarz Specjalista SEO i Google Ads
Damian Węglarz - Specjalista SEO i Google Ads

Audyt Google Ads:
Zwiększ ROI Nawet o 30%

Kompleksowa analiza i optymalizacja Twoich kampanii reklamowych w Google Ads.

Audyt a Optymalizacja SEO: Czy To Ma Sens? (Spoiler: Ma!)

Może słyszałeś o czymś takim jak SEO (Search Engine Optimization). To takie działania, które sprawiają, że Twoja strona pojawia się wyżej w wynikach wyszukiwania Google (za darmo!). I teraz pytanie: czy audyt Google Ads ma coś wspólnego z SEO?

Odpowiedź brzmi: tak! I to bardzo dużo. Zobacz poradnik eksperta na ten temat - optymalizacja SEO

Jak audyt Google Ads pomaga w SEO?

Lepsze słowa kluczowe: Podczas audytu analizujesz słowa kluczowe, na które reklamujesz się w Google Ads. Te same słowa możesz wykorzystać do optymalizacji swojej strony pod kątem SEO.

Lepsze treści na stronie: Audyt pomaga Ci zrozumieć, czego szukają Twoi klienci. Możesz wykorzystać tę wiedzę do tworzenia lepszych treści na swojej stronie, które będą odpowiadać na ich potrzeby.

Lepsza struktura strony: Audyt może wykazać problemy ze strukturą Twojej strony, które utrudniają jej pozycjonowanie w Google.

Technologie Webowe a Audyt Google Ads: O Co Chodzi?

Okej, teraz trochę bardziej technicznie. Może się wydawać, że technologie webowe (czyli to, jak zbudowana jest Twoja strona) nie mają nic wspólnego z audytem Google Ads. Ale to nieprawda! Zobacz, co jest grane - Technologie webowe

Jak technologie webowe wpływają na audyt Google Ads?

Szybkość ładowania strony: Jeśli Twoja strona ładuje się wolno, to ludzie będą z niej uciekać, zanim jeszcze zobaczą Twoją reklamę. A to oznacza, że tracisz kasę.

Responsywność: Twoja strona musi dobrze wyglądać na komputerach, tabletach i telefonach. Inaczej ludzie nie będą chcieli z niej korzystać.

Bezpieczeństwo: Twoja strona musi być bezpieczna, żeby ludzie nie bali się na niej zostawiać swoich danych.

Podczas audytu Google Ads specjalista może sprawdzić, czy Twoja strona jest dobrze zbudowana i czy nie ma problemów technicznych, które mogą wpływać na wyniki Twoich reklam.